Wednesday, August 4, 2010

Tak bersiaran 2.

Assalam...

saya takkan bersiaran mulai 9-13 Ogos kerana takde internet...boleh la rehakan otak dari PK masalah negara...haha...

di samping itu,  kepada Muslimin Muslimat saya ucapkan


semoga korang dapat beribadah dengan tenang dan dipermudahkan segala urusan...
korang sambut Ramadhan di mana? Kongsikanlah sket...

sekian untuk kali ini...
Wassalam...

Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

3 comments:

  1. Selamat Menyambut Bulan Ramadhan..=) ek..kenapa x bersiaran?internet kenape?

    ReplyDelete
  2. tak sangka ada orang ambil berat....huhuhu....

    terima kasih...

    internet takde kat tempat kite...jadi tak berjumpa mr. internet...hehe...

    internet seluruh dunia ok2 jek...

    ReplyDelete
  3. lorrr..ingat nape la tadi...huhuhu...nieyla pun klu kat opis jer on9...klu kat umah x on9 pun blog nie...=)ala...xpe...kejap jer xde...nanti ade lg...

    ReplyDelete

Orang Suka Beri Pendapat