Thursday, January 13, 2011

Azam 2011 | Baru nak List

Assalam...

Sana sini orang sibuk duk sebut2 pasal Azam tahun baru...biase la, tahun baru, keinginan baru, lame nyer pun ade gak yang tak tertunai...

Rasanya belum terlambat lagi untuk saya buat azam tahun baru.

Saya berazam untuk


1. Menyelesaikan subjek dan Projek SM dalam tahun ni
    dengan cemerlang...Biar cepat sikit abis belajar...
2. Concentrate kat family lebih dari kerja
3. Masak sarapan pagi hari2 selagi termampu
4. Membuat kerja-kerja pejabat sampai habis (kerja, ade perkataan habis ke?)

Setakat ni, tu je la Azam yang saya cuba nak capai dan istiqamah...

Semoga saya berjaya capai semua yang saya list kat atas..

Wassalam...

Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

4 comments:

  1. Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
    Heyy btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! Sempat lagi kan? :)

    Psst! : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

    ReplyDelete
  2. a'ah, keje pernah habis ke? ishhh susah tu...

    ReplyDelete
  3. semoga segala azam untuk tahun nie akan tercapai..

    ReplyDelete

Orang Suka Beri Pendapat