Monday, November 5, 2012

Pengumuman: Blogspot Blocked!

Assalamu'alaikum...



Saya minta maaf jika tak dapat nak kunjungi blog kalian kerana domain yang menggunakan .blogspot.com telah TOTALLY BLOCKED di tempat kerja ku. gambar pun dah tak boleh tengok. kalau domain .com masih boleh lagi, contohnya www.suzie284.com boleh di akses tapi gambar tak nampak. dan Wordpress pun boleh. (Ini kerana website tempat kerja ni guna Wordpress...)

Blogger home boleh, jadi dapat lah buat post ni cuma takdapat lah view....

Saya bukan minta kalian tukar domain. Hanya pemberitahuan saja. so sementara waktu ni, saya lay low je. Mungkin fikirkan untuk tukar domain ke....ape ke...

Sekian dulu update dari saya. Dah boleh blogwalking nanti saya beritahu lagi.

Wassalam.

Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

No comments:

Post a Comment

Orang Suka Beri Pendapat

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers