Tuesday, October 1, 2013

Bagaimana Saya Boleh Bantu Anda?

Alhamdulillah...saya telah berjaya habis kursus Intensif Jutawan Industri 2013...

Mungkin ada yang bertanya

"Kursus apa tu?"

Kursus untuk usahawan yang berniaga untuk boomkan sales dan bagi pemula macam saya ni cari passion dan mula berniaga...

Alhamdulillah...saya dah lancarkan blog baru iaitu

Yuni Nuraini binti Roslan

dan juga FB Page

Kahwin di Usia Muda

Kepakaran saya adalah dalam membantu pasangan muda berumur antara 20-25 tahun yang ingin berkahwin membuat persediaan dalaman bagi menghadapi realiti alam perkahwinan yang mencabar demi mengelakkan anda merasa down selepas berkahwin akan datang.

Saya ada juga passion lain...nanti saya akan update lagi perkembangannya...

Berapa ramai yang ingin tahu lebih lanjut, sila komen di blog Yuni Nuraini binti Roslan.

Kalau ada cadangan penambahbaikan, boleh komen kat sini...

Kalau boleh saya juga mahu tahu setiap masalah kawan-kawan blog saya, tak semestinya masalah nak kawin jek...

Boleh, boleh?


"Orang yang Kaya, they have learning attitude,
but
Orang yang Miskin, mereka rasa mereka tau semuanya"


Wang RM3333.60 masih perlu direbut oleh blogger
jom klik
Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

No comments:

Post a Comment

Orang Suka Beri Pendapat

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers