Monday, December 24, 2012

CONTEST ' NAK SKIRT DARI NORZI BEAUTILICIOUS HOUSE'

Saya memang minat pakai skirt labuh, dress dan baju kurung hingga satu tahap saya pernah tak ada seluar panjang/track untuk dipakai satu masa dulu.

So saya join GA ni.



Kepada Penganjur, jemput-jemput la baca entri dalam blog ni... biasa-biasa je blog ni, tentang personal, minat dan pelbagai.

Kat blog +Norzi beautilicious house ni ade beberapa pakaian yang saya minat sebab tak nampak bentuk badan antaranya:

Single Ruffle Dress

Stripy Beaded Dress

VShape Flowery Dress

Harga pun berpatutan, sekitar RM70 ke atas dan kalau ada membership boleh dapat murah lagi sikit. Dah masuk wish list ni. Boleh pakai tuk raya tahun depan.

Back to the GA.

Kalau nak join boleh klik Banner
@
Klik SINI

Tarikh Tutup: 25 Januari 2012 (12 malam)

Saya Tag:

No comments:

Post a Comment

Orang Suka Beri Pendapat

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers