Tuesday, May 25, 2010

Masak Malam

Salam kepada semua…

Malam tadi tergerak hati nak masak… ye la…Dr. M balik malam tadi jadi mestilah kena masak…

Jadi inilah yang saya masak



Alhamdulillah…. Rasanya boleh tahan… saya juga hidangkan dengan sides iaitu keropok ikan dan sotong goreng (tak sempat nak amek gambar, sotong meletup!)

Dr. M tak makan nasi pada waktu malam, jadi masak la yang macam ni je…

Kalau sedara sedari bijak, tekalah apa yang saya goreng tu…

Tapi takde hadiah la… saje suka-suka…

“Kita mesti ikhlas dan berlaku ihsan pada semua manusia….”

Haha…Ok lah…Sampai sini dulu ye…

Wassalam…

 Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

1 comment:

  1. mee goreng kot...huhuhu...bgs la x mkan nasi malam2...

    ReplyDelete

Orang Suka Beri Pendapat