Monday, September 6, 2010

Alhamdulillah...dah sampai hadiah...

Assalam...

memang tak best kalau takde gambar, tapi saya tetap nak umumkan dulu yang saya DAH dapat hadiah GA... terima kasih to Kak Saidah.

Tapi sayangnya salah satu teko tu pecah... mesti dah kene campak, bila dah dengar ade barang pecah, baru cuak...haha...tak baik saya tuduh gitu sebab saya tak nampak (apa yang saya merepek ni??!!!)

Teko yang kecil yang pecah...tapi tutupnya ok...jadi tutup tu je la yang leh simpan wat kenangan...takpun saya pi cari gam gajah, gam balik, pastu wat hiasan je...

saya turut berasa sedih kerana semestinya Kak Saidah nak saya jaga teko tu camne dia jaga  dulu...

Insyallah kalau saya tak malas, esok saya upload gambar teko tu.... hari ni ak dapat upload sal takde kabel...

sekian dulu. Wassalam... 

Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

1 comment:

Orang Suka Beri Pendapat

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers