Friday, September 17, 2010

Satu lagi...

Assalamu'alaikum para pembaca sekalian (skema nye!)

Saya nak khabar satu perkara je...

Rabu lepas, sebelum cuti Hari Malaysia, saya telah terima satu sampul surat warna coklat bersetem RM1. Sampul suratnya gelembung...dan dibelakangnya tertulis :Sorry for the late Arrival....


Bila saya buka, ada lagi satu sampul surat berwarna putih yang telah digam kemas dan cantik...


nak tahu ape isi sampul surat tu..?


itulah hadiah misteri saya menangi:




  
by Kak Ayu Idris...

dan ini pengumumannya


















Izzatul Iman...tu la saye... ALhamdulillah... 
Apekah hadiah misteri tu? Tunggu....

p/s: tak sempat lagi nak upload gambar... nnt dah upload saya N3 lagi... sekarang tengah risau sal assignment yang nak kene present hari ahad ni...huhuhu...

Sekian, Wassalam....

Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

4 comments:

  1. ;)
    tahniah! whoa.. memang bertuah ni...

    ReplyDelete
  2. lame dah saya tunggu hadiah tu... tapi Alhamdulillah dak sampai waktu dekat2 pulak dgn hadiah lain...

    ReplyDelete
  3. salam izzatul..

    bestnye...tahniah ye!!!

    ReplyDelete
  4. hany suke nih

    "Impianku Menjadi Isteri Solehah
    Membina Baiti Jannati"

    ameen....semoga sama sama dpt capai ameen...

    ReplyDelete

Orang Suka Beri Pendapat

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers