Monday, September 6, 2010

Hadiah GA....manenye?

Assalam...

Dibulan yang mulia ni bukan lah saya nak merungut, tapi kebanyakan dari kite benanye menghadapi masalah yang sama iaitu menang GA tapi hadiahnya tak sampai2.... sebelum saya terlibat secara aktif dalam joining GA dan contest ni, ade la satu atau dua entri yang saya buat dalam blog ini....saje cuba2... 

Alhamdulillah saya menang dua GA dari sebanyak2 GA yang saya sertai ( ini tak termasuk GA Kak Yong)

Tapi sehingga kini, hadiah yang ditunggu2 tak kunjung tiba.... saya memenangi Teko Kangkung dan tak tahu lah ape hadiah satu lagi tu...

Teko kangkung tu ade la gak dengar berita, pengajur dah hantar pada isnin minggu lepas, tapi masalah pulak bila sampai hari ni tak sampai2.... tempatan je, bukan oversea...

Satu lagi tu, tak dengar berita langsung dah sekarang...  

Persoalan ini pernah dibangkitkan oleh Wansteddy sebelum ni... cari la entri dalam blog dia...

saya tak marah, cume sedikit kecewa sebab ibarat kata tak dikota

memang la saya takleh nak demand lebih2...dah orang nak bagi hadiah, takkan kita lak nak hegeh2 sibuk kecek kat diorang hari2...

pasal kuih raya tu, saya faham dan tak kisah pun dapat b4 or after raye...sebab kuih raye tu untuk tetamu yang datang ke rumah saya...lagipun Kak Yong so cooperative, dia email saya tentang perkembangan hadiah dan chatting gak sal peribadi...PR yang baik... =D 

Saya tengok orang lain dapat hadiah paling lame pun pas sebulan pemenang diumumkan... saya ni, dah tak leh nak keep track dah berapa lama GA tu dah berakhir dan sampai sekarang saya tak dapat hadiahnya lagi... sekarang dah cuti sekolah, suppose dah ada masa untuk kotakan janji yang telah diberi...

Apepun, kepada semua pemenang GA yang menghadapi masalah sama, bersabar la... (ini pesan untuk diri sendiri ni...hehe). Penat dah tunggu, tolong la, berat hati ni bila teringat...macam ade hutang yang belum langsai... ape yang boleh buat , Redha je lah...

Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

4 comments:

  1. penganjur busy kot..
    kakyong pun masih ade hadiah GA/contest yang masih belum terima.. so sesekala follow up jer lah..

    xper, sabar jer menanti.. Insya Allah, sampai tu nanti..

    ReplyDelete
  2. salam..
    memang bikin hati x tentu arah selagi hadiah tak dpat kan.. mcm saya la.. tp sebab saya jauh,kat UK plak tu.. so semua hadiah pos ke rumah mak.. tiap2 hari tepon mak tnya hadiah dh smpai ke blm.. Alhamdulillah... semuanya sampai.. cuma cpt dgn lmbt jer la... tp merana wooo tggu hadiah x sampai2.. heheheee

    ReplyDelete
  3. Bunga: Tul tu... tak tentu arah jadinye... yela, kat opis ni, parcel perlu di ambil di pejabat pos...masa awal2 menang tu selalu tanya kawan opis yang rajin gi pejabat pos "ada tak parcel untuk saya?" sampai dah naik penat nak tanya...last2 biar je...

    Kak Yong: saya ada follow up melalui emel dan blog, tapi blog diorang bersawang sampai berbulan...no update, no replies. Jadi memang tak tau cite... pasal teko tu je la nampak cam ade harapan sket...

    ReplyDelete

Orang Suka Beri Pendapat

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers