Tuesday, September 28, 2010

Hamper dah sampai #2

Assalamu'alaikum semua...

kali ni saya nak stori mori pasal hadiah Giveaway anjuran kakyong[dot]com©
berkesinambunagn dengan N3 ini :

Hamper dah sampai #1

Hari jumaat....24.09.2010

Saya berada di klinik kerana tak sihat...nak dapatkan MC sebab sehari tak gi opis... yang best nye... saya dan suami dua2 tak bawa hanset...Hai....ape nak buat... bila balik, kul 5.30 baru teringat kat hanset dan ada no. yang tidak dikenali memesej saya....

Ambil.bksn.di.pjbt.pos.utm.tq

Pelik gak...betul ke scam ni? saya tak ada kenalan di sane, camne dia leh tau no saye plus nape baik sangat msg saye...?

saya pun call dan tanya... rupanya memang orang dari pejabat pos.

Hari sabtu....25.09.2010

Hari ni Konvokesyen UTM ke-45. konfem tak leh naik ke atas bukit tu nak pi pejabat pos... hari ni pejabat pos buka stengah hari... jadi kami bertolak dekat kul 10...hehe... kerana sticker kete sticker staf, kami redah jek... baiknye pegawai keselamatn tu bagi lalu...

so gi la kaunter dan tanye sal bungusan tu...

n... ini lah dia...


 sesi membuka bungkusan


ini kotak yang dibungkus tadi


 lihat lah hamper kuih raye yang saya terima.... siap ada buah tin lagi (kalau tak salah la...)







 
Saya dah rasa setiap satu biskut raye tu... paling sedap yang cendawan... rasa lemon... yang lain ok...

esoknye, ade sedara datang beraya kat rumah, anak dia habiskan yang cendawan tu dulu...

hehe...

Walaupun biskut tu ade yang pecah2, tapi tetap menarik untuk dipandang dan dimakan...



ok lah...

Terima kasih kepada Kak Yong yang menganjur Giveaway tersebut dan tak lupa juga kepada Ummie Cake House  kerana menaja hadiah yang istimewa ini.


Sekian dulu, Wassalam...
 
Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

2 comments:

  1. Alhamdulillah... amboi.. byknya foto kronologi nya... terima kasih ya Izzatul, buat n3 penghargaan ini...
    biskut pecah2 tu tak dpt nak buat camner lah.. jauh perjalanannya..
    kakyong pun tak tahu camner rasa kuih2 tu... hari tu lupa nak mintak sample dr ummi noor...

    ReplyDelete

Orang Suka Beri Pendapat

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers