Tuesday, September 14, 2010

Sunyi Sepi

Assalamu'alaikum  kepada semua...


Boringnye....


pejabat hari ni sunyi sepi...
tadi ada kawan sorang, tapi dia dah pi jumpa kawan dia, janji di tempat lain...


tinggal lah sensorang kat pejabat macam semalam...


buntu tak tahu nak watpe...


baru tadi kul 9 makan, kul 11 dah lapar semula...


bila lapar, nak buat assignment pun dah tak efisyen... otak dah takde NRG lagi nak pikir...


nak makan ape lagi? Cafe semua tutup. kan masih mode raye...


ape nak buat, tengok je la gambar2 makanan yang diketahui boleh dimakan mengikut selera sekarang iaitu:


i.      Mee Hoon Goreng
ii.     Kari Daging
iii.    Buah Anggur
iv.    Pizza dari PizzaHut 


Masih ada lagi makanan yang nak makan tapi hajat belum kesampaian:


i.      Sayur Kailan goreng biasa/kicap
ii.     Nasi Goreng ( kalau Nasi Goreng Kg pun nak sangat kurang pedas)
iii.    ....

Ada lagi tapi takleh nak pikir dah...nak puasa 6, tapi keadaan sekarang tak mengizinkan... asik nak muntah jek...

Serasa nak tido la...penat sgt... jumpa lagi...

Wassalam...

Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

3 comments:

Orang Suka Beri Pendapat