Monday, November 1, 2010

Kemenangan Berganda!!!

Assalamu'alaikum..

Alhamdulillah... pagi2 lagi dah dapat berita gembira...

Sebelum ini saya banyak menyertai giveaway international yang dianjurkan dalam blog luar negara...

Rezeki anak saya dapat dua hadiah ini dari dua blog @ website yang berbeza

Yang 1st:


Giveaway ini telah dianjurkan oleh Burning Moon's Inside Advice  bersama-sama dengan Peaceable Kingdom Press, sebuah syarikat yang mengeluarkan education books for infants and todlers...


Alhamdulillah...boleh la nanti saya ajarkan anak saya tentang warna, nombor dan bentuk...

Yang 2nd:







Saya memenangi Baby Bond ini dari Kostiuk Crew. Cumenye saya baru perasan yang dia ada tulis kat atas blog dia yang giveaway yang dia anjurkan hanya untuk USA...huhu... tak tau la kemenangan ni akan diterima atau tak... ape pun saya kongsi kegembiraan je la kat sini sebab inilah benda yang paling saya nak. 

Saya ikuti Baby Bond dalam facebook dan join giveaway yang ada tawarkan Baby Bond sebagai hadiah. Baby bond ni membantu kita bila kita nak menyusukan anak. Bila pakai kat badan dan time susukan anak, dada kita takkan terdedah.


Nanti saya update lagi pasal hadiah kedua ni. hadiah pertama tu tak ada masalah sebab owner tu akan bagitahu kalau GA tu untuk certain tempat sahaja.


Sekain, Wassalam...


Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

No comments:

Post a Comment

Orang Suka Beri Pendapat

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers