Tuesday, December 28, 2010

Nilai Blog Anda....

Assalam...

Saya terjumpa satu post yang menarik semasa blog walking tadi...

Kat Blog Cik T-Rex

Namenye What is your blog value...

saya pun gi la kat link yang diberikan


saya taip URL blog ini

Nak tau ape valuenye?

RM 13,394.44 

Klik utk gambar besar.


Haha...kalu tul leh jual, saya jual...dapat duit...

Kira logik la kalau popular kat Malaysia, sebab saya tinggal disini...

saya nak ucapkan terima kasih kepada semua pengunjung blog ni yang sudi singgah
dan follow...

Blog ni takde la menarik sangat pun...

korang boleh tgk blog value korang dengan mengklik link kat atas nuh...

   
Sekian...Wassalam

Impianku Menjadi Isteri Solehah
Membina Baiti Jannati

3 comments:

Orang Suka Beri Pendapat

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers